czwartek, 30 maja 2013

SOWA

Nosiłam się z tym pomysłem już od... oj dawna.
Najpierw było: "A może?"
Potem: "Nieeee, ja nie znoszę Facebooka!"
A na koniec moja zaprzyjaźniona autorka też sobie założyła i pomyślałam: "Ok. Teraz jednak się ugnę i założę."
Tak więc założyłam sobie stronę na portalu społecznościowym FaceBook https://www.facebook.com/WyobrazniaPortelizabeth To szybsza (krótsza) i łatwiejsza forma kontaktu z czytelnikiem niż blog prywatny. Jest to dla mnie ważne, bo "posiadanie pojęcia" kim jest mój czytelnik sprawia, że czuję się iż odwdzięczam się ludziom, którzy czytają to co tworzę. 
Będę tam umieszczała oczywiście te rzeczy, którymi chciałabym się z wami podzielić.

Pozdrawiam,
Lizzy

1 komentarz:

  1. Jestem Twoją zaprzyjaźnioną autorką? Piszczę z radości niczym Natsui Makoto!

    Tak- odbiło mi! A wszystko przez to, że znów żyję moim światem...

    OdpowiedzUsuń

Mia Land of Grafic